livetsomidaochwilma

Direktlänk till inlägg 11 mars 2013

Hissar & Dissar

Av livetsomidaochwilma - 11 mars 2013 09:43

     

 

1. Hissar mina ansiksprodukter!:) (finns inlägg om det)

2. Hissar vädret idag!:) Knallblå himmel!:)

3. Hissar min mascara från Max Factor!:)

4. Hissar min systemkamera och lilla kamera! Älskar dom!:)

5. Hissar Bik Bok och Gina för dom har fått in väldigt fina tröjor!:)

 

1. Dissar lite min dator för den dampar ibland!

2. Dissar vädret också för snön smälter aldrig men inte mycket kvar tills allt smält!

3. Dissar min iPhone 4 för sen glaset sprack så har den blivit helt random!

4. Dissar skolmaten jättemycket! Om ni läst inläggen i februari så har vi nästan bara skrivit om skolmaten!

5. Dissar ICA för hos oss har dom inget smink och dom har inte min favorit godis!:(

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av livetsomidaochwilma - 24 september 2013 16:52

Ida och jag har bestämt oss för att sluta på den här bloggen, eller paus kan man väl säga. Vi känner att ingen utav oss bloggar så det känns inte som så stor mening. Men vi kommer ha kvar bloggen som ett minne och vem vet, vi kanske kommer tillba...

Av livetsomidaochwilma - 18 september 2013 16:32

Hej hej!    Idag så har jag varit i stan med Emma. Jag tänkte visa vad jag köpte.   På TGR så köpte jag en klubba för 10kr och bomullstops för 10kr   På H&M så köpte jag en mascara för 30kr   Sedan på the body shop så tog jag en tes...

Av livetsomidaochwilma - 15 september 2013 19:40

Förlåt för dålig uppdatering av mig! Men om ni vill se Spanien bilderna så får ni gå in på- wilmafotar.blogg.se För det är segare att ladda upp så många bilder här! ...

Av livetsomidaochwilma - 11 september 2013 15:00


//Ida

Av livetsomidaochwilma - 4 september 2013 21:02


Hej hej :) Idag så har jag varit i skolan som vanligt. .:) I skola så gjorde vi fruktsallad. De va typ de som va de ända roliga i skola :D Sen så har jag bara varit hemma och tagit det lungt. Just nu så tittar jag på idol men de är typ slut nu ...

Presentation


Hej och välkommen till vår blogg :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate Blog


Ovido - Quiz & Flashcards